zondag 31 december 2017

De beste wensen voor 2018

In de laatste weken van 2017 overgegaan van de vlammende quest naar de blauw witte QuattroVelo. 
Voor als nog is het behoorlijk wennen aan de nieuwe fiets en als hij blijft komt er een geheel nieuw ontwerp, met de vorm van een vikingkop erop.. De "baard" zal dan reflecterend langs de zijkant wapperen en het nieuwe logo van mijn bedrijf  (opleidingsbedrijf installatiewerk) zal op de achter wielomkasting komen...
Wel toepasselijk want ik zag er direct een "ligfietser" in. :)


5 opmerkingen:

De Bobslee zei

Ook voor jullie de beste wensen!

Cees zei

Dank jullie wel en hou je goed daar in het hoge noorden Adri. Laat je niet insneeuwen.

Wim zei

......als hij blijft.......

De QV is nog niet jouw fiets? Of lees ik dit verkeerd?


Cees, de beste wensen voor 2018.

Cees zei

Inderdaad Wim. Het is nog niet mijn fiets. Er zijn wat punten waarop hij slechter scoort dan de quest... en de komende maanden zal ik dat moeten accepteren of dat ik over ga naar een Df..

Willem zei

Hoi Cees, voor jullie ook een gezond goed en voorspoedig 2018, hoop dat je toch aan je QV went, we hebben het er aan de koffie bij de OBT al uitvoerig over gehad.
Zal inderdaad accepteren en verwachting bijstellen of kiezen voor want anders.
Succes met je keuze; een weloverwogen, gemotiveerd nee is veel meer waard dan een meegaand ja en met onvrede in je buik of achterhoofd blijven lopen.

Gr.Willem.