zaterdag 30 december 2017

Oliebollentocht (OBT17) in beeldvorm (video)

Hierbij het verslag in beeldvorm over de OlieBollenTocht van 2017 gehouden in Rotterdam.
De overnachting was in Barendrecht. Hier onder de videolink.

We zijn met 4 velomobielen richting Rotterdam gereden waarin van alles gebeurde. Jan Geel haakte af vanwege een kromme spoorstang en George zou tot “Lekke Banden Koning” worden gekroond.(14 keer lek /pech)  Het was ook op de heen en terugweg slecht weer maar de OBT dag zelf..werd gereden onder ideale omstandigheden..De toertocht was perfect georganiseerd.. 
Doe het maar eens na… om met 100 velomobielen.. Kriskras door Rotterdam heen te fietsen. Er waren wel een paar “ongelukjes” maar dat kon de organisatie niet aangerekend worden.. Iedereen bedankt die deze toertocht mogelijk heeft gemaakt.

De laatste ochtend gezongen voor de Verjaardag van de Franse Velonaut Michel

6 opmerkingen:

Roef Veerman zei

Werd wel een beetje misselijk van de schuine opnames en het draaien van de camera ;-). Maar wel leuk gedaan Cees!

Wilco Pompert zei

Topfilm Cees!

De Bobslee zei

Heel mooie indruk van het evenement gekregen Cees! Bedankt!

Willem zei

Leuk hoor Cees. mag alleen nooit meer iets zeggen over weggebruikers met mobieltje in hun hand.

Cees zei

Dag Willem, toch is dat mobieltje in je hand anders hoor Willem :) .. Ik kijk namelijk niet naar de gopro... ook niet hoe ik hem richt.. vandaar dat er wat scheve beelden tussen zitten.. En sturen doe ik voornamelijk altijd met 1 hand... en... ik durfde nog geen gat voor mijn gopro houder in mijn fiets te boren :)

Roef Veerman zei

Er zijn ook zuignap constructies met hulplijntjes mogelijk Cees ;-).